Doprava a platba
1) DPD - balíková služba (Česko) ... 119 Kč nebo ZDARMA při nákupu nad 3700 Kč
(doprava zdarma se nevztahuje na některé objemné produkty (nábytek, vaničky apod.). Výsledná cena za dopravu se zobrazí při výběru dopravy a platby v košíku a je vypočítána dle množství, objemu a velikosti zboží)
Společnost DPD vám zboží přiveze rychle a spolehlivě kamkoli v ČR – domů i do zaměstnání. Balík vám bude dodán následující den poté, co ho expedujeme ze skladu. Doručení probíhá v pracovní dny mezi 8.00–17.00. O doručování zásilky budete informování den předem prostřednictvím SMS zprávy nebo e-mailu.
V den doručení obdržíte interaktivní SMS nebo e-mail s 3hodinovým upřesněním času předání. Pokud vám termín doručení nebude vyhovovat, můžete jej změnit odpovědí na SMS.
Platit můžete v hotovosti, ale také kartou. Každý kurýr má u sebe terminál pro platební karty, dobírku tedy můžete pohodlně zaplatit u něj. Stejně tak můžete dobírku uhradit kartou na několika výdejních místech Pickup na depech DPD.
2) Zásilkovna - osobní odběr ... 79 Kč nebo ZDARMA při nákupu nad 3700 Kč
(postýlky, kočárky, ohrádky, pískoviště, koberce, vaničky a jiné nadrozměrné zboží není možné přes Zásilkovnu poslat. Pouze drobnější zboží do 10 kg)
Zásilkovna je široká dodavatelská síť s více než 7000 výdejními místy v ČR, na která si můžete nechat doručit objednané zboží snadno, levně a rychle. Zásilka bude k vyzvednutí zpravidla do 2 dne od odeslání. Během té doby ji můžete snadno sledovat. Vyzvednout ji může kdokoli pomocí zaslaného hesla a při převzetí ji lze rozbalit. Balíček lze na pobočce uschovat až 5 dní. Platbu dobírky lze uhradit vždy v hotovosti nebo platební kartou.
3) Česká pošta - balík do ruky ... 119 Kč nebo ZDARMA při nákupu nad 3700 Kč (dočasně nedostupné)
(doprava zdarma se nevztahuje na některé objemné produkty (nábytek, vaničky apod.). Výsledná cena za dopravu se zobrazí při výběru dopravy a platby v košíku a je vypočítána dle množství, objemu a velikosti zboží)
Zásilky zasíláme prostřednictvím služby Balík do ruky, doručení do 1 – 2 pracovních dnů. V den odeslání obdržíte SMS s podacím číslem zásilky. Stav doručení je možné sledovat na webu České pošty. V případě nezastižení příjemce je balík uložen na nejbližší poště po dobu 5 pracovních dnů. Příjemce může požádat na poště (i telefonicky) o opětovné dodání zásilky v konkrétní den.
4) Česká pošta - balík na poštu ... 99 Kč nebo ZDARMA při nákupu nad 3700 Kč (dočasně nedostupné)
(postýlky, kočárky, ohrádky, pískoviště, koberce, vaničky a jiné nadrozměrné zboží není možné přes Českou poštu poslat)
Zásilky zasíláme prostřednictvím služby Balík na poštu, doručení na Vámi vybranou pobočku zpravidla do 1 pracovních dne. V den odeslání obdržíte SMS s podacím číslem zásilky. Stav doručení je možné sledovat na webu České pošty.
ZPŮSOBY PLATBY
1) Platba při převzetí - dobírkou ... 45 Kč
Platba hotově nebo kartou v momentě převzetí zboží od doručovatele.
2) Online platba kartou - ZDARMA
Pohodlný, bezpečný a stále více oblíbený způsob platby za zboží. Po dokončení objednávky budete přesměrováni na zabezpečenou platební bránu systému ComGate, kde po zadání čísla vaší karty, data platnosti karty a kontrolního kódu CVV2 (všechny údaje jsou na kartě uvedeny) dokončíte svoji objednávku.
Přijímáme karty těchto platebních asociací:
3) Online bankovní převod ... ZDARMA
Zaplaťte pohodlně ze známého prostředí vašeho internetového bankovnictví. Systém platební brány ComGate vás přesměruje do známého prostředí internetového bankovnictví Vaší banky, kde pouze potvrdíte částku již předvyplněného platebního příkazu.
V tuzemsku využijete platbu zrychleným bankovním převodem u České spořitelny, ČSOB, Komerční banky, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank, Poštovní spořitelny, mBank a Fio banky.
4) Odložená platba - PLATÍM PAK ... ZDARMA
Platební metoda PlatímPak od Equa bank umožňuje zákazníkům odložit si úhradu nákupu až o 30 dnů a následně buď uhradit, nebo rozložit platbu do splátek. Odložení platby až o 30 dnů je bezúročné.
Proces platby:
- Plátce si nejprve v e-shopu vybere platební metodu PlatímPak.
- Následuje ověření identity. Pokud je zákazník klientem Equa banky, pak proběhne ověření skrze SMS a rodné číslo. V případě, že se nejedná o klienta Equa bank, identita bude ověřena formulářem nebo přes haléřovou platbu. Případně může dojít zákazník na pobočku. Haléřová transakce je plátci ihned po ověření vrácena.
- Plátce je o úspěšném ověření informován e-mailem spolu s informací, kdy a kam má odloženou platbu uhradit.
5) Platba převodem
Klasická platba převodem na účet. Údaje k platbě obdržíte po odeslání objednávky.